Capota plonjata CN2+CN3 GEAN

Capota plonjata CN2+CN3 GEAN

- +

Capota plonjata CN2+CN3 GEAN

Cod produs
01879
În stoc
Livrare in 48h prin curier
Pentru acest produs beneficiezi de:
184,80 lei 155,29 lei
- +

Comandă telefonic la:
0755 043 410 sau 0751 558 855 (L-V: 10:00 - 18:00)

Review-uri

Întrebări și răspunsuri

Se încarcă

Toate întrebările vor fi afișate după moderare.

Nu sunt întrebări. Fii primul care pune o întrebare!

Produse similare

Capota spate (UZINA)
Stoc limitat (8)
216,76 lei 182,15 lei
Capota fata 1310
În stoc
173,25 lei 145,59 lei
Capota spate 1310 GEAN
Stoc limitat (7)
160,26 lei 134,67 lei

Livrare, plată, garanție

  • Livrare

    Livrare curier rapid
    Pana la 499,99 lei = 19,00 lei
    Valoare de la 500,00 lei = Gratuit​
    Taxa plata ramburs = 3,00 lei
     
    Livrare la Easybox Sameday (maxim 5 produse)
    Pana la 149,99 lei = 10,00 lei
    Taxa plata ramburs = 3,00 lei
    Valoare de la 149,99 lei si plata online cu cardul = GRATUIT
     
    Timp de livrare general: 2-3 zile lucratoare

  • Plată

    Ramburs - platiti catre curierul care va livreaza comanda.
    Taxa pentru plata ramburs 3,00 lei
    Cu card bancar online cand plastati comanda (gratuit)
    Plata prin banca (virament, ordin de plata) (gratuit)

  • Garanție

    Consumatorul poate inapoia doar vanzatorului produsele, in cazul lipsei conformitatii si/sau a viciilor ascunse aparute in perioada de garantie/valabilitate, in termenul legal, insotite de urmatoarele documente: Copie dupa factura de achizitie si a dovezii efectuarii platii (bon fiscal sau chitanta curier, dupa caz); Certificatul de garantie care a fost eliberat la vanzare; Dovada efectuarii montajului intr-un atelier de reparatii autorizat de catre Registrul Auto Roman (R.A.R.) pentru tipul de manopera executata (factura fiscala si deviz de montaj) daca este cazul; Documentul emis de catre atelierul de reparatii autorizat prin care se constata defectiunea si sunt explicate cauzele aparitiei acesteia, inclusiv raportul generat de tester/diagnoza acolo unde este cazul (ex. debitmetre, supape EGR, senzori, componente electrice, sonde lambda, amortizoare, discuri frana etc); Copie dupa autorizatia tehnica R.A.R. a atelierului de reparatii in care s-a efectuat montajul; Reclamatie garantie care se elibereaza de catre vanzator; Copia certificatului de inmatriculare a autovehiculului in cauza acolo unde e cazul. In cazul in care expediati produsele prin curier, va rugam sa ne comunicati si in scris la vanzari@ipercomp.ro motivul returului, data la care ati predat produsele curierului si numarul de expeditie (AWB).