Brat central echipat ETS

Brat central echipat ETS

- +

Brat central echipat ETS

Cod produs
22.TC.308
În stoc
Livrare in 48h prin curier
Pentru acest produs beneficiezi de:
186,47 lei 156,70 lei
- +

Comandă telefonic la:
0755 043 410 sau 0751 558 855 (L-V: 10:00 - 18:00)

Review-uri

Întrebări și răspunsuri

Se încarcă

Toate întrebările vor fi afișate după moderare.

Nu sunt întrebări. Fii primul care pune o întrebare!

Produse similare

Bucsa brat central ARDELEANA
Stoc limitat
13,04 lei 10,96 lei
Bucsa brat sup. ARDELEANA
În stoc
20,92 lei 17,58 lei
Bucsa brat inferior Logan ARDELEANA
În stoc
35,64 lei 29,95 lei
Brat fata stanga Duster ETS
În stoc
200,23 lei 168,26 lei
Brat fata dreapta Duster ETS
În stoc
200,23 lei 168,26 lei

Livrare, plată, garanție

  • Livrare

    Livrare curier rapid
    Pana la 499,99 lei = 19,00 lei
    Valoare de la 500,00 lei = Gratuit​
    Taxa plata ramburs = 3,00 lei
     
    Livrare la Easybox Sameday (maxim 5 produse)
    Pana la 149,99 lei = 10,00 lei
    Taxa plata ramburs = 3,00 lei
    Valoare de la 149,99 lei si plata online cu cardul = GRATUIT
     
    Timp de livrare general: 2-3 zile lucratoare

  • Plată

    Ramburs - platiti catre curierul care va livreaza comanda.
    Taxa pentru plata ramburs 3,00 lei
    Cu card bancar online cand plastati comanda (gratuit)
    Plata prin banca (virament, ordin de plata) (gratuit)

  • Garanție MODALITATI DE ASIGURARE A GARANTIEI Consumatorul poate inapoia doar vanzatorului produsele, in cazul lipsei conformitatii si/sau a viciilor ascunse aparute in perioada de garantie/valabilitate, in termenul legal, insotite de urmatoarele documente: Copie dupa factura de achizitie si a dovezii efectuarii platii (bon fiscal sau chitanta curier, dupa caz); Certificatul de garantie care a fost eliberat la vanzare; Dovada efectuarii montajului intr-un atelier de reparatii autorizat de catre Registrul Auto Roman (R.A.R.) pentru tipul de manopera executata (factura fiscala si deviz de montaj) daca este cazul; Documentul emis de catre atelierul de reparatii autorizat prin care se constata defectiunea si sunt explicate cauzele aparitiei acesteia, inclusiv raportul generat de tester/diagnoza acolo unde este cazul (ex. debitmetre, supape EGR, senzori, componente electrice, sonde lambda, amortizoare, discuri frana etc); Copie dupa autorizatia tehnica R.A.R. a atelierului de reparatii in care s-a efectuat montajul; Reclamatie garantie care se elibereaza de catre vanzator; Copia certificatului de inmatriculare a autovehiculului in cauza acolo unde e cazul. In cazul in care expediati produsele prin curier, va rugam sa ne comunicati si in scris la vanzari@ipercomp.ro motivul returului, data la care ati predat produsele curierului si numarul de expeditie (AWB).